torsdag 21 januari 2010

Teletubbies besatt?


Tinkiwinky, Dispy, Lala, Poh...Teletubbies, Teletubbies...
-Jättekjaaaaam!
Emma älskar "tubbisarna". Jag vet inte om jag tycker om dom än eller inte. Blir iaf besatt av att säga som dom gör hela tiden. Men har man sett på dom ett antal ggr nu så sätter dom sig på hjärnan. *suck*
Igår em/kväll var vi hos Sara o Patrik. Det gick bra att extraknäcka som frisör. Och det gick bra att äta alldeles för mycket av Saras , som vanligt, goda mat oxå. Jag åt så magen var som en stor boll. Jag var tvungen att ut och gå när vi kom hem.
Var riktigt trött igårkväll så det blev sängen tidigt. Men inte hjälpte det. Inatt har Emma hållt låda HELA natten.
Är så trött nu så jag finner inga ord. Men det är bara att bita ihop.
Som mamma sa igår: När hon blir 6år så sover hon nog hela nätterna!
6 år? 6år? Va fan...5 år tills man får sova en hel natt?
Gode gud, hjälp mig!

3 kommentarer:

  1. jag kan ta henne i helgen(om mamma tillåter det) om du vill sova?

    SvaraRadera
  2. Lina du är sååå snäll. På lördag ska vi bort så då behövs det inte. Ska vara om du vill/kan imorgon natt då? Men det är inte jättenödvändigt. Jag överlever. Får bara mer grå hår ...men det är lugnt ;)

    SvaraRadera
  3. ah okej, jo men det kan jag nog. har inget bättre för mig :) ska höra med mamma och pappa om det går bra, kan höra av mig sen!

    SvaraRadera