söndag 24 januari 2010

Trött

Haha nu börjar gnället igen. Jag är sååå trött MEN det är inte Emmas fel. Det är självförvållat.
Emma har sovt väldigt bra inatt.
Vi var hos Sara o Patrik igår på samkväm. Emma och Theo lekte jättebra och hade kul ihop.
När det var läggdax så la vi Emma i en resesäng och hon somnade jättebra. Sen sov hon hela tiden fram till det var dax för oss att gå hem vid 01.30. Tiden går fort när man har kul...'
Trots att vi fick böka med henne, ta på overall, lägga henne ivagnen etc så somnade hon om. Väl hemma var det dax att böka av allt och hon vaknade igen men somnade om duktigt. Hon vaknade en gång men jag behövde bara gå in och natta henne igen sen somnade hon om till 07.30
Så Emma har skött sig utmärkt. Att jag är trött beror på en sen ( men enormt trevlig och rolig) kväll med en del alkoholhaltig dryck ;) Vi fick så mycket gott att äta igår så jag känner mig fortfarande mätt. Mitt egent fel där oxå för jag äter ju alltid för mycket. Och lite Saras o Patriks fel. Dom behöver väl inte alltid göra så god mat?! ;)


Nu ska jag fixa mig för nu väntar stan och REA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar