tisdag 26 januari 2010

Bojkotta facebook

F**n vad facebook strular idag då? Går inte kommentera, går inte ändra status...Jag ska bojkotta facebook. Iaf en timme eller två ;)

Trots en hel del att göra så har inget blivit gjort här idag. Men jag orkar inte bry mig. Är en dag imorgon oxå. Jag har lagt all min energi idag på att hålla mig lugn och inte få vredesutbrott på allt. Och jag har lyckats...än så länge ;)
Dom här dagarna varje månad suger verkligen musten ur mig. Allt känns skit, ingenting är bra.
Men jag är stolt över mig själv som lyckats hantera det ganska bra denna gången.

Pulkåkning har vi hunnit med idag iaf, ett besök hos mamsen och så var Patrics pappa här och åt lunch med oss. Micke fick hoppa in hastigt och lustigt o jobba nu ikväll så han drog nyss.

Jag hoppas att Emma somnar tidigt så jag kan inta ryggläge i soffan och göra ingenting!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar