söndag 17 januari 2010

Storm

Usch idag blåser det mycket. Hatar när det blåser. Det går knappt gå ut o gå då för det blir så jäkla mycket kallare.

Idag är jag bitsk. Har upptäckt att jag senaste halvåret har kraftigt dåligt morgonhumör.
Jag har alltid varit morgonpigg. Visst, jag har älskat att sova, vem gör inte det, men jag har inte haft några som helst problem att gå upp tidigt. Om jag så bara har haft två timmar sömn så har jag kommit upp lätt.
Jag kommer upp lätt nu med men, humöret! Ojojoj...är som en tickande bomb varje morgon.
Och jag tycker jag är stel i hela kroppen som en gammal kärring. Har tom ont UNDER fötterna.
Börjar sakta men säkert räkna ner mina dagar tills det är dax för hemmet.

ÅÅå vad jag vill att det händer nå´t spännande eller roligt i mitt liv nu snart. Missförstå mig rätt. Det är inte så att mitt liv är pest och pina...men jag behöver lite avbrott från vardagen.

Just det, idag händer ju nå´t roligt. Bio med Micke, Patric och hans tjej Vendela. Patrics pappa och tjej ska oxå med. Vi är bjudna på lite käk hemma hos dom först. Trevligt!
Idag ska Vendela få träffa "hela" Patrics familj ;)
Lina ska vara barnvakt åt Emma. Vad skulle vi göra utan Lina?
Lina är inte bara min lillasyster, hon är en av mina närmsta vänner, trots stor ålderskillnad, och så är hon en underbar moster och gudmor till Emma. Älskar dig lillasyster!

Vi som har pratat om ev flytt till Sthlm. Men hur gör vi då? Vi får se till att ha ett rum till Lina oxå så hon kan flytta med. Vår egen nanny.
( Lina=Nannyakuten )


Nähe, om jag skulle förflytta mig från köket in till soffan och fortsätta söndagsslappandet där istället ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar