söndag 3 januari 2010

Lite bilder

Igår fixade vi lite i Emmas rum. Vi tog bort den röda madrassen med alla kuddar och gosedjur och istället fick hon upp sitt prinsesstält.
Det blev en jätte mysig "koja" full med gosedjur och kuddar. Emma gillar att vara därinne. Hon kryper runt och pussar på nallarna ;)





Vi var på Ikea och köpte ett litet bord igår som passade perfekt i lillans rum


Nu ska vi bara köpa en ny matta och få upp Emmas prinsess gardiner ;)



Hm...Emma har mycket saker i rummet och även en hel del i köket. Så INGA mer leksaker till lilla fröken Unger. Tack! ;)
Hon har så det räcker och blir över.
Det hon leker med mest nu är spisen, gosedjur och så läser hon böcker ;)


Idag har pappa o Emma myst i "kojan". Det är inte så mycket utrymme där inne. Jag har ont i ryggen idag efter att ha legat där och läst saga igår ;)



Fröken Unger, lådmarodören, har roat sig med att dra ut alla plastpåsar.
Men snart lilla gumman är det slut på att dra ut lådor. Vi har köpt spärrar ;)




En bild på Emmas outfit igår. Hon var så fin i sin jeanskjol hon fick av Theo i 1 årspresent. Det är en Villervalla kjol. Jag älskar det märket. Synd att det inte går att köpa här i Kalmar.



Jag vred på bilden innan jag la in den, ändå kom den snett...skumt! Men visst är kjolen fin? ;)



Idag har vi slöat HELA da´n. ( Men Micke har tvättat...duktig ponke... )Tror det snart är dax att gå ut och åka pulka. Lite frisk luft behövs.
Jag har hade rysligt ont i ryggen i morse när jag vaknade. Låg vaken flera timmar inatt pga att jag hade så ont. Men nu känns det lite bättre. Tog en värktablett som vi köpte i Thailand. Den gjorde susen ;)
Men...jag är livrädd att magsjukan är på G. Jag mår illa , känner mig konstig i magen och har snart gjort slut på en toarulle efter alla dassbesök idag. ( oviktig info kanske )


Lite starkt kaffe kanske "mördar" bakterierna eller lite frisk, iskall luft, kanske fryser sönder dom.
Magsjuka vill jag INTE ha.
Ha en bra dag!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar