fredag 29 januari 2010

Positiv Fredag

Känns som om det kommer bli en bra dag. Det tackar vi för. Sjukt jobbigt att gå omkring och vara på dåligt humör. Jag vill vara pigg o glad. Allt blir så mycket enklare då ;)




Satt och tittade på bilder i datorn med Emma och hittade dom här. Tycker dom är så härliga.
Ser så "levande" ut.
Idag vaknade Emma innan sju. "KuckeliQ" Inte ens tuppf**n var vaken.
Men det var inga problem att gå upp. Som sagt, jag vaknade ju på rätt sida idag ;)
Vi tände ljus och gjorde mysigt och så väckte vi Patric och åt frukost med honom.
Han verkade oxå pigg och glad idag. Vet inte vad som hänt? Han är annars sjuuukt trött på morgonen och allt går i slowmotion. Arv från sin far , eller hur MW? ;)
Vi kanske börjar få vårkänslor trots snö o kallt? Bara 5 månader kvar till midsommar ju-
5 månader?! Ååå..evigheter! "Men lika glad är jag för det...lalalala" Kör en positiv Fredag idag.
Jag sitter o softar vid datorn nu och Emma röjer i vårat skafferi. Just nu stampar hon på en chipspåse. Lär bara vara smulor i den när den väl ska öppnas. Hm... Men hon har ju kul och det är lugnt så jag låter henne mosa chips. Man ska ju välja striderna med sina barn sägs det ju.
Och idag är det peace som gäller här hemma ;)
Idag blir det packa klart inför loppisen imorgon och så kör vi en soft kväll.
För imorgonkväll ska det röjas. Då är det party för hela slanten!
"Go Malla, go Malla" ;)
Ha en bra Fredag. Peace!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar