onsdag 20 januari 2010

När jag blir stor ska jag bli frisör

Nu är jag "stor" och idag ska jag knäcka extra som frisör. Betalningen blir middag. Perfekt. Hoppas jag får äta innan bara ifall kunderna blir missnöjda ;)
Jag ska klippa Saras sambo Patrik och deras son Theo.
Imorgon ska jag klippa min son och hur ska han betala mig? Förhoppningsvis genom att städa rummet. ( Deal Puff? )

Emma tog ju 1-årssprutan igår men vi märkte under kvällen inga som helst reaktioner. Hon hade snarare överskottenergi och var på ett strålande humör. I natt fick hon lite feber och idag har hon varit lite små hängig.

Nu har vi har varit en runda på stan med mamma, Lina, Josse o lilla Meja.
Sprang in o ut i några butiker, fikade, några butiker till o sen hem igen ;)

Nu ska Emma få lite att äta sen ska vi vandra till Sara.

Ha en bra kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar