måndag 25 januari 2010

Bloggaward/utnämning

Yes! Jag har blivit utnämnd av Linda. Tack ;)

Så här går det till:



1. Kopiera awarden på er blogg
2. Länka till den som gett er awarden
3. Berätta 7 intressanta fakta om dig själv
4. Välj 7 andra bloggar som du vill ge awarden till
5. Länka till deras bloggar
6. Lägg en kommentar i deras blogg om att du har gett dom en award

-----------------------------------------------------------------------------

7 fakta om mig...om dom är så intressanta vet jag ju inte ;)

1. Är mörkrädd
2. Beroende av kaffe
3. Skivar alltid av en ostskiva och kastar innan jag tar ost
4. Har fobi för "smackande" när någon äter
5. Möss och råtthatare. Är livrädd!
6. Gråter lätt, glad som ledsen.
7. Hatar att dammsuga


Jag vill ge awarden/utmärkelsen till:

Lina

Josse

Akiz

Nettan

Frida

Angelica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar