torsdag 7 januari 2010

Tobakspolicy

Fick precis ett brev från Kommunen om den nya tobakspolicyn som började gälla 1 januari.
Säger bara, tur att jag inte röker.

Idag har det varit fullt ös hela förmiddagen. Vi vaknade strax innan 8, frukost, lekte lite med Emma, plockade lite här hemma, mamma kom på fika. Jag bjöd på nybakta bullar. ( Findus ...väldigt goda ) Emma och jag gick ut en runda och åkte pulka, jag har skottat och nu lagar jag lunch. Ris och nuggets för dom som undrar ;)
Har hunnit med en hel del idag och klockan är inte ens 12. Tummen upp för det.

Ikväll ska vi på bio, Luftslottet som sprängdes. Vi ska gå med Sara o Patrik. Ska bli kul. Sen blir det hem och ta fram extra sängar och fixa lite. Det kommer gäster från Sthlm imorgon. Lasse och Jessica. Dom ska stanna över helgen. Trevligt, trevligt!

Dom kommer inte förrän imorg kväll men jag ska in på sta´n en liten runda imorgon så det är skönast att ha det mesta fixat idag. ( kontrollbehovet tar över igen...)

Jaa...så ligger landet...
Vi hörs o ses väl igen antar jag ;)

Kramar från mig till dig

Psst...Emma är på G att gå. Ett steg då och då men sen fegar hon. Men snart så...;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar