torsdag 21 januari 2010

Plåster på vårtan

Min dotter är världens pipigaste idag. Ni som tror ni har det värre...glöm det! ;)
Jag tror jag blir gaaaaaaalen!

Många vill förstora sina bröst, men inte jag...jag ska ta bort dom helt. Emma älskar mina tuttar och vill hela tiden känna, snurra, slita och dra i min bröstvårta. ( bara den högra )Normalt?
Nog för att hon har en tutt-tokig pappa och kan ha ärvt hans anlag, men det här börjar gå till överdrift. Jag vet inte vad det är med mina bröst, men hennes storebror gjorde precis likadant när han var liten.
Mamma tipsade om plåster på vårtan...hahaha...känns lite skumt. Men så får det nog bli. Inte plåster på såren, utan plåster på vårtan ;)

Väntar nu på att middagen ska bli klar. Korvlåda blir det. Mums!
Potatis, falukorv, purjolök, kryddor och grädde...enkelt men gott.

Nu ska jag ta hand om min piiiiiiiiiiiiipiga , gnääääääääääääääälliga, jobbiga dotter. JAA, må jag vara en hemsk mamma som säger så men idag är hon jobbig. Pain in the ass, minst sagt! ;)
( men I love you ändå Emma )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar