lördag 9 januari 2010

Kunde inte slita mig

Har vänner från Sthlm på besök så egentligen har jag inte tid att sitta vid datorn och blogga. Men jag kunde inte slita mig ;)
Igår hade vi en lugn kväll, med gott att äta, kollade på bilder från vår Thailandsresa ( Lasse o Jessica som är här ska åka dit där vi var om 1 månad...fusk ) och satt bara och snackade och hade trevligt.
Idag har världens bästa lillasyster varit snäll och passat Emma en stund medan vi åkte in och visade sta´n för våra gäster.
Emma mår sådär. Lite febertoppar då och då, små gnällig och allmänt hängig. Mammas lilla sjukis.
Nu sover hon och vi slappar i soffan. Jag och Lasse ska trotsa kylan och ta en promenix. Ikväll blir det gott att äta samt spela lite sällskapsspel ;)...bästa!

Ha en bra lördag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar