fredag 22 januari 2010

En perfekt dag

Ja idag har det varit en mycket bra dag!
Nu sitter jag med ett glas vin och väntar på att få hoppa ner i ett bad.

Dagen började med lyx. Jag fick sovmorgon och sov till 9.30. Mannen hade fixat frukost så det var bara att sätta sig vid ett dukat bord. Lyx!
Tog det lugnt hela förmiddagen och fixade lite här hemma. Var iväg en runda och uträttade lite ärenden. Var bla på kyrkogården och tände ljus.
Väl hemma igen så bakade jag chokladmuffins och syrran kom hit på en fika.

Tidigare idag smsade Lina mig och frågade om hon fick ha Emma över natten. Vad svarar man på det? JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Inte för att jag vill bli av med min dotter men för att jag vill SOVA!

Så när Lina hade fikat så tog hon med sig Emma hem. Vi körde en speedstädning, jag har varit ute o gått och nu väntar som sagt ett glas rött och bad.
Sen ska vi lyxa till det med en räkmacka och ännu mera vin.
Inte bara en perfekt dag, utan en perfekt kväll och förhoppningsvis en perfekt natt

Ha en bra kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar