söndag 15 september 2013

Woo hoo

Jag erkänner. Jag är beroende av Facebook och Insta. Eller jag var iallafall.
Men jag har försökt hålla mig ifrån det och haft en uppdateringspaus.

Vet ni hur skönt det är? Och vet ni hur mkt mer man hinner när man inte sitter fast med mobilen i handen.
Jag vill inte att Emma konstant ska se mig med mobilen. Jag vill vara närvarande i hennes liv.

Visst kollar jag mobilen men nu kan den vara liggandes i ett annat rum hur länge som helst. Innan hade jag den med mig precis hela tiden.
Det räcker med att kolla ett par ggr per dag. Vad händer liksom på fb som man inte kan missa?
Det känns som att fb börjar bli ganska ute.

Men, Insta tycker jag är kul. Även om jag inte har uppdaterat där heller på länge.
Det har varit skönt att slippa hetsen och stressen med nya uppdateringar.
Men...från ett beroende till ett annat. Ikväll, efter att Emma hade lagt sig, har jag varit fast i ett spel.
Jäklar vad kul det är. Micke har somnat på soffan. Så roligt sällskap har jag varit hehe
Så, en varning. Börja inte spela Temple run oz

Idag har varit en riktigt skön och soft dag. Lugnare än lugnast. Vi orkade inte ens laga middag så efter innebandyn åkte vi till McDonalds.

Jag har varit lite "gungig" hela dagen. Undrar oxå när locket i örat ska släppa?
Riktigt läskigt. Det låter hela tiden som ett eko i huvudet.

Nähe, sängen nu så att jag är pigg och fräsch på mötet imorgon . Känns spännande. Jag känner mig lite nervös. Pirrig. Hoppas verkligen det ger något, att det är något för mig ;)

Jag känner på mig att det här kommer bli en bra vecka.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar