onsdag 4 september 2013

Klarvaken.se

Jahopp, och här ligger jag och stirrar i taket.
Ser en otroligt ful lampa som jag har legat och stört mig på ett bra tag nu.
När vi flyttade in i huset för, ja vad blir det, typ 6 år sedan ( tror jag ) så satte vi upp den taklampan i sovrummet, så länge. Bara för att få ljus i sovrummet tills vi hade köpt en ny lampa. Man kan väl säga att "så länge" blev ganska länge. Typ en evighet.
Otroligt frustrerande och irriterande.
Hur svårt kan det vara att ta tag i att köpa en lampa?
Misstänker att om exakt ett år , en kväll i september när jag inte kan sova, så kommer jag stirra på samma lampa.
Vi är inte Fam. Snabb direkt!

Jag har varit yr ikväll, igen. Mådde illa och fick ta en tablett. Mår bättre nu men har huvudvärk och trots att jag är trött som ett jon så har jag svårt att somna.
Och när jag ligger så här och inte kan sova så tänker och funderar jag mycket. Just nu gör jag en lista i huvudet på alla "vi ska snart fixa" och "vi gör det sen" -grejer som aldrig blir klara i huset. Och det är inte bara lampan i sovrummet som är "så länge". Finns en hel del annat oxå. Hopplöst!

Nähe...om man skulle ta och ropa på John Blund och be om en dos "sömn".

Imorgon ska jag upp hyfsat tidigt för en lååååååång pw med en vän. ❤

Natti natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar