torsdag 19 september 2013

Kalmar fashion week

Vilken trevlig kväll. Har varit på VIP-inbjudan på Liljas där Hansa Citys butiker hade modevisning. Det bjöds på gott att äta och dricka. Tävlingar, man fick goodiebags och så var det två omgångar med modevisning.
Inredningsfrun var med som modell och hon gjorde det galant! 
Helena hade fått biljetterna av Fia. Butikschef på Cubus och som även skriver krönikor i Östran och bloggar.
Tack Fia för biljetterna och tack Helena för att jag fick följa med. ❤
En mysig och trevlig tillställning och en fin goodiebag med en hel del erbjudande och "bra och ha" saker.




























Tidigare idag var Emma och jag hos Ramona en runda. Emma lekte med lilla Ninna och jag och Ramona fick babbla av oss lite. Hon bjöd oxå på pannkakor. 
Finns fan ingen som gör så goda pannkakor som Ramona. Tack för idag vännen ❤


En bra dag och kväll som tyvärr slutade illa. 
Jag skulle gå ut i bilen och hämta en sak. På vägen tillbaka fick jag en dropattack och ramlade. Där låg jag och krälade i endast trosor och t-shirt. Vilken syn!

Nu har jag lagt mig. Det värker i mitt knä. Svullet och skrapat. Likaså i handen. 
Blir så less. Men är glad att jag inte slog i huvudet eller skrapade ansiktet i marken. 

Nu är jag tröttare än tröttast.Gonatt!


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar