onsdag 4 september 2013

Fritt från uppdateringar

Jag ska köra bloggfritt ett tag. Fb-fritt oxå.
Uppdateringar stressar mig. Inre stress är inte alls bra.
Yr i natt igen. Har precis ringt öron-näsa-hals. Hoppas dom kan skynda på OP.

Jag ska stressa ner och ta bättre hand om mig själv nu.
Men jag kommer tillbaka.
Jag gillar att skriva. Har så mycket i mitt huvud hela tiden. Borde fasen skriva en bok.
Men att sitta en längre stund och skriva just nu går inte. Tinnitusen gör att jag har svårt att koncentrera mig och fokusera.

Och sen har jag just nu inte lust att människor som jag inte vill ha i mitt liv är här inne och snokar.
Schaaaas!

By the way. Man kan leva och man får göra saker/resa/träna/gå på stan/umgås med folk även om man är sjukskriven. Man behöver inte bara ligga hemma och ruttna bort i en säng!

Puss hej. Vi hörs snart ❤



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar