söndag 22 september 2013

Baka baka lite kaka

Det har varit en väldigt soft dag. 
Vi gjorde chokladbollar, rullade ner i vardagsrummet och körde filmmys. 
Micke har jobbat så det har bara varit Emma och jag idag. 
MammaEmma-mys ❤





Vi har som sagt sett film, ritat, Emma gick över till en granne och lekte en stund. Efter middagen gjorde vi muffins.Vi hittade på ett eget recept. Plockade några äpplen i trädgården som vi rev ner i smeten och så lite kanel på det. Väldigt goda blev dom. 







Sen städade vi hennes rum. Är mycket enklare att städa med henne och tala om vad hon ska lägga vart annars blir ingenting gjort . 
Vi läste en saga innan det var bed time för Emma. 
Sen tog jag kväll och intog ryggläge i soffan. Tröstade mig med läsk och chips som var kvar från igår. Fan, imorgon blir det till att ta tag i livet igen. 

Är öm i bakhuvudet och har lite ont i nacken. Min ena skinka är blå , likaså armbågen men jag mår ganska bra ändå. 
Jag fått fina värmande sms idag. 
Tack för att ni tänker på mig vänner ❤
Och Ingela, flytta hem. Jag kan behöva en assistent ;)

Imorgon är en annan dag. Då ska jag till gymmet. Har svullat alldeles för mycket den här helgen. Usch!

Natti natt ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar