tisdag 17 september 2013

Kämpa!

Klockan ringde, upp och klädde på mig och så ut på en joggingtur. Ja för det var verkligen jogging. Sprang inte helt snabbt. Men äh, 3 km innan frukost. Alltid nåt. Innan morgonkaffet är jag en zombie så jag är glad att jag ens kom iväg. 
Ska försöka med detta ett par ggr i veckan iallafall. 3 km. Varken mer eller mindre. Sen när kondisen är bättre så kan jag öka lite.
Och till frukost blev det havregrynsgröt sötat med stevia. 

Nu ska jag fixa mig sen ska jag in till stan, sola min bleka kropp, uträtta ärenden och sen möta upp några härliga tjejer för lunch. 

Just det, jag vägde mig och den hamnade på 64,2. 
Hoppas på -2kg. Tills vi åker på Ladies night i November. Och -4 innan årets slut. Men det är bara önsketänkande. Är glad för ett par kg bort och fastare kropp. 
Kämpa!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar