lördag 21 september 2013

Vill man vara fin får man lida pin

Vilken bra dag det var igår. Och kväll oxå. 
Emma och jag var som sagt bjudna till Fam Hultén. Där bjöds det i vanlig ordning på massa gott att äta och dricka. Tror minsann jag blev lite "lullig" igår. Härligt!
Vi umgicks och hade trevligt. Mycket skratt blev det. Nina och jag körde ett gympapass. Christian filmade. Jag hade byxorna uppknäppta pga av att jag var mätt. Hm...ingen kommentar. Tror jag måste muta honom på någotvis så att den filmen inte blir offentlig ;)

Barnen hade väldigt kul ihop. 
Emma sa när vi kom hem:
-Mamma, jag önskar nästan att jag kunde bo hos Agnes och Alexander. ❤


Nina är ju som hon är. Hahahaha



Idag ställde jag klockan för att se Sofia den första med Emma. Och sen drog jag iväg och sprang 3 km innan frukosten. Stolt över mig själv som förbättrade tiden mot förra gången. 


Nu har vi suttit en lång stund och pratat och ätit frukost. Mys❤
Emma är förkyld, nyser och snorar. Och så säger hon att hon har ont i huvudet. 

Blir nog en lugn och skön lördag. 
Men först ska jag göra plankan 3x40sek och 3x15 armhävningar ( om jag kan för min uppskrapade hand )
Och 12x2 utfall

Vill man vara fin får man lida ...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar