torsdag 26 september 2013

Nyklippt

Älskar verkligen när jag är nyklippt. Håret känns som "nytt". Jag känner mig fräsch!




Blev min gamla vanliga frisyr. Jag trivs i den. Ingen idé att försöka spara längre för jag orkar aldrig låta det växa ut. Jag tröttnar jämt. 
Tänk vad långt hår jag hade ett tag. Jag har nästan glömt hur det kändes och hur jag såg ut. 



Idag sa Micke att jag var fin och att jag såg vuxen ut. Vuxen? Vet inte hur jag ska tolka det. Men jag antar att det är bra? ;)

Micke kom hem med Ben & Jerry efter jobbet. Han vet vad jag behöver. #pms



Imorgon kommer min krönika. 
Det handlar om dagar då allt går fel, saker man stör sig på, Nisse med sportbilen, familjeparkering, och en del annat. Läs den vet ja! 

Imorgon är det fredag igen och vi ska ha en familjedag. Emma har bestämt av vi ska på Länsmuseet och Mc Donalds. Ja och då får det väl bli så. 

Vi ska även till kyrkogården och tända ljus hos Sixten. Han skulle ha fyllt år imorgon ❤

Imorgon kväll ska Micke träffa golfgänget och Emma och jag ska ha fredagsmys ❤
Älskar att tända ljus och krypa upp i soffan under en filt med henne och "bara vara".  

Nu ska jag sova. Har längtat hela dagen efter att få krypa ner i min säng. 

Natti




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar