onsdag 25 september 2013

Taggad

Jag var uppe med tuppen imorse. Skulle in till stan på ett möte. 
Jäklar vad kallt det var i morse. 
Mötet i stan gick superbra. Jag känner mig så taggad. 

När jag kom hem drog Micke till jobbet och Emma och jag cyklade bort till Malkars. Hon hängde i lekrummet och jag körde lite armar och mage. 
Jag trodde inte jag skulle våga mig dit idag. Var rädd att bli utittad och att det skulle viskas: 
-Där är hon som ramlade igår. 
Men nää, det var ingen som brydde sig om mig. Var knappt nån där för den delen :)

När vi kom hem därifrån lunchade vi sen har vi mest bara slappat.
Jag har skickat in fredagens krönika och så satt jag ute i solen och tog en kaffe. Betydligt varmare nu än i morse. 

Nu ska jag lägga mig i soffan bredvid Emma. Gos ❤

"Just i dag är jag stark, just idag mår jag bra..."








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar