tisdag 17 september 2013

iPhone 5

Oj... Såg nu att mitt inlägg jag skrev förut inte kom upp. Så det kan bli. Nu har jag lagt mig men här är det jag skrev innan:

Nu ligger jag och leker med min nya leksak. En iPhone 5. Älskar den! Kan inte fatta hur jag kan ha låtit den ligga i 2 veckor utan att börja använda den.

Har precis avnjutit en nyttig efterrätt. Receptet fick jag av Helena. Går att hitta på hennes blogg. http://mammaleniz.spotlife.se/


Idag har jag träffat Helena, Johanna, Jessica och Ramona över en lunch. Härliga tjejer. Mycket skratt och babbel blev det. 

I em har jag inte gjort ett skit. Emma hade Ebba på besök för lite lek och bus
.
Vi skulle ha städat men det blev inte så. Hade verkligen inte lust. 

Nu har jag intagit ryggläge i soffan. Vi skulle tydligen se nån fotbollsmatch med Zlatan.
Ska snart hoppa i säng. Imorgon ska jag träffa kuratorn på Öron.
Ska få lite hjälp med att försöka hantera och acceptera sjukdomen och lära mig leva med Tinnitus. 

Har lovat Emma att hon ska få följa med till gymmet imorgon och sen tänkte vi ta en fika hos syrran oxå.

Sov gott ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar