tisdag 3 september 2013

Utvilad

Emma sov hela natten i sin säng. Och det var så mysigt när hon kom i morse och kröp upp hos oss.
Det är skönt att få sova en hel natt utan sparkar och bök givetvis och att få vakna utvilad men...ja, jag håller fast vid det jag sa igår, låt dom få komma in och sova om dom behöver det.

Snart är dom stora, typ 19, och ska resa utomlands flera månader. Då längtar man efter att dom var små igen.
Men även om man är 19 och inte vill sova hos mamma längre så kanske man behöver mamma på nåt annat sätt.
Och då finns jag självklart där. Så länge jag lever är jag förälder och
mina barn är mina barn , stora eller små, vilket innebär att jag ALLTID kommer finnas där för dom ❤

Nu lite frukost, lämna Emma en stund på dagis och sen en pw med mannen.
I går höst, idag lite sommar igen. Härligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar