fredag 27 september 2013

Kalmar Länsmuseum

Måste hylla vårt museum. Hur bra som helst. 
Utställningar, allt om vraket Kronan, filmer, en avdelning om pirater, ett stort piratlekrum, ett pysselrum , en hel del annat intressant och ett otroligt mysigt fik. 























Vi åt lunch på Mc D, var en runda vid Giraffen och sen besökte vi kyrkogården på vägen hem.



Grattis på födelsedagen älskade Sixten. Vi saknar dig ❤

Eftermiddagen och kvällen har varit lugn och skön. 
I helgen är det skördefest på Öland. Vi kan ju inte åka på den i år så jag dekorerade och gjorde lite mysigt med pumpor här hemma istället.



Micke har varit iväg ikväll så Emma och jag har haft fredagsmys själva ❤
Man får skratta mycket när man umgås med den där lilla tjejen. Underbart!

Ikväll ska jag lägga mig tidigt. Är trött och lite små yr. Hoppas på att kunna sova bort det.
Jag ser fram emot morgondagen. Emma ska sova hos mormor och morfar och jag och Micke ska ut på trevligheter. 
Jag får passa på att ha lite kul nu innan dom ska spruta in "gift" i örat som bryter ner mitt balansorgan. 
Men men...den dagen, den sorgen. 

Ha en trevlig helg, det ska jag ha!


Ett stort grattis till min vän Helena som fick ett bra besked idag. Glad för din skull vännen

Och min älskade son och hans fina Tilda vill jag önska en härlig resa. 
Dom är på väg till Barcelona. Dom fick den här resan i studentpresent. 
Skönt för sonen att få lite semester. Han har jobbat hårt sedan han tog studenten och är värd lite ledighet.
Hoppas ni får en mysig resa




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar