fredag 20 september 2013

Larm

Jag skulle nästan behöva ha ett larm på mig som jag kan trycka på om jag ramlar och blir liggandes. Eller ett sånt där larm som känner av om man blir medvetslös så att det larmar 112. Det kanske inte finns den typen av larm men det borde man iså fall uppfinna till såna som mig. 

Inatt var jag yr och var uppe och virrade och höll på att slå dit och slå huvudet i ett skåp på väg i hallen. 
Det berodde inte på dropattack i o f sig utan att jag var yr och missbedömde vart jag befann mig. 

Larm och hjälm är nog något jag måste införskaffa :)
Jag försöker skratta åt eländet. Även om jag egentligen tycker det är svinjobbigt. 

Igår tänkte jag extra mycket på hur svårt jag har att vara med i en konversation och höra vad folk säger om det är fler som pratar. 
Efter en tillställning med mycket ljud så är  jag helt slut. Hjärntrött. 

Idag har det varit lugnt. Min älskade son visade sig hemma och vi åt för ovanlighetens skull lunch ihop. 
En kaffe hann vi oxå med innan han skulle vidare, igen.
Men han är snäll och skjutsar Emma och mig sen. Vi är bjudna på grillat hos fam.Hultén. 
Micke jobbar. Skönt för oss, Emma och mig, att slippa ha fredagsmys själva. 
Tror fam.Alexander kommer dit oxå.

Ha en härlig fredag allesammans. Jag njuter just nu av sol, höstluft och kaffe.
Plockade en fin bukett av dom sista blommande blommorna. En höstbukett pryder nu vårt kök.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar