söndag 29 september 2013

Duckface

Godmorgon. Så underbart att slippa vakna bakis efter en utgång! 
Ligger i sängen och försöker lära Micke hur man tar den perfekta duckfacebilden.
Hahaha

Igår hade vi en väldigt trevlig kväll på stan.
Micke och hans kompisar hade sin årliga golftävling och jag hade Nina och Helena här hemma på lite förfest innan vi drog vidare ut. 

Vi mötte upp grabbarna en stund på Satan i Gatan sen vidare till Harrys. 







Vid 02 gav Helena och jag upp och tog nattbussen hem. 
Roligaste bussresan i hela mitt liv tror jag. Skrattade så mycket så att jag har ont i magen idag. 
Busschauffören vägrade släppa av oss i Lindsdal. Alla som skulle av vid vår busshållplats stod förvånat och stirrade på dörren. Någon tjej hade inte tagit med sig sin matlåda som hon hade ätit ifrån. 
Den låg kvar på golvet i bussen. Och han släppte inte ut nån förrän hon hade tagit upp den.
Väldigt märklig men rolig situation. 

-Jag fick fan klaustrofobi!   /Helena

Idag är jag trött, hjärntrött. Och i mitt öra är det ett obehagligt tryck. Jag pallar inte hög ljudvolym och för mycket sorl längre. 
Men ibland måste man bita ihop och trotsa Mr Tinnitus och Herr Meniéres. 
Jag hade kul igår och det är det viktigaste. Idag kan jag ju vila!


Jag har sån god lust att hänga ut en person här på bloggen, med både namn och bild. Nån som  beter sig väldigt, väldigt, omoget och barnsligt åt. 
Skicka fram kompisar på dansgolvet som ska provocera, putta och knuffas. 
Ja , vad ska man säga om det? Går ju inte göra annat att skratta åt det. Patetiskt! 
Inte särskilt vuxet beteende. Ja, hon är vuxen, (Snart 40 ) även om man inte kan tro det.
Vilken bra förebild hon är för sina barn...NOT!
Man slutar aldrig förvånad över hur en del beter sig! 

Jag ska självklart inte hänga ut nån på min blogg. Då beter jag mig oxå omoget. 
Men...jag är allt bra lite sugen.
Fast, jag skakar av mig det och ödslar ingen mer energi på detta. Scchaaasss!

Jag ligger kvar i sängen. Micke har precis gjort kaffe. Solen skiner. Kan nog bli en underbar dag. 
Frukost sen hämta hem vår lilla älskling ❤




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar