måndag 16 september 2013

Dagens garv


 Idag är det måndag och en ny vecka. Även en nystart för mitt hälsosamma liv. Kommer givetvis unna mig gott men jag vill och jag mår bättre av att äta nyttigare. 
Mer regelbunden träning igen så att jag får bukt med allt löst och sladdrigt ;)
Glömde väga mig idag. Ska göra det imorgon bitti. 

Hoppas på att gå ner ett par kg men främst bli lite fastare och ett par rutor på magen skulle ju inte vara fel ;)
Blir inspirerad av min vän Helena som är sjukt duktig med kost och träning. 
Beundrar henne. Hon gör mig motiverad. 
Kan tyvärr inte läka till hennes blogg från mobilen . http://mammaleniz.spotlife.se/ 

Idag körde jag indoorpass. Blev helt slut. Hade ätit alldels för lite under dagen. 
Och så var det lite jobbigt med musiken för örat. Det känns precis som att jag har huvudet i en burk. Allt ekar!

Nu ligger jag utslagen på soffan. Lite gungig och illamående men annars så har det varit en väldigt bra dag. 
Hade ett möte idag med en otroligt trevlig, social, driftig och målmedveten tjej. 
Berättar mer snart!

Dagens garv var vår vän Anders bild på fb där han driver med/om sin fru Helena. 
Så jävla rolig bild. Jag skrattade så jag kissade på mig lite. På riktigt! Hahahaha
Älskar människor som
vågar bjuda på sig själv.
Anders och Helena har precis min humor. 
Tack vänner för att jag fick mig ett härligt skratt ❤





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar