tisdag 24 september 2013

Miffo

Jag dööööör vad pinsamt. Jag ramlade på Malkars idag. Ville bara sjunka genom jorden och aldrig mer komma upp. Mitt fejs var rödare än rödast. Tomat! Kände inte ens om fallet gjorde ont eller om jag slog mig. Jag ville bara snabbt upp och bort därifrån.
Fick hjälp upp av en kvinna. Satte mig ned en stund men sen drog jag drog jag därifrån fort som fan.
Kände mig som ett miffo.

Jag vet, jag kan inte hjälpa det. Det är en sjukdom. Det är ingen som bryr sig. Förmodligen har dom som såg redan glömt det men ändå...visst skulle ni också tycka det är pinsamt?


Om jag slog mig?  Lite öm i hela kroppen men annars är det ok.

Emma följde med en dagiskompis hem så jag fick lite egen tid. Lyx!
Är lite trött, tror nog att jag tar en powernap. Eller ska jag börja rensa i badrumsskåpen? Rensa tros och strumplådorna? Näää, fy vad trist.
Jag surfar runt lite på datorn eller lägger mig och läser.

I em ska jag få lite kvalitetstid med min vän Helena. Hon behöver "rastas"  på Modehuset en stund. Hon behöver verkligen få komma ut lite. Hon har varit instängd med bassilusker i flera dagar nu. Jag rastar henne och hon är assistent åt mig. Perfekt! Ja skulle jag ramla på Modehuset. Jag svär, då dör jag på riktigt. Det får bara inte hända!

Fan! Vad jag är less på detta. Men, Mr tinnitus och Herr Meniere ska INTE få göra mig på dåligt humör eller ta ifrån mig min energi. Å nä...glöm det!

Jag tror nog allt det får bli en powernap för mig nu. Natti





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar