tisdag 3 september 2013

Sammanträffande

Idag är jag yr. Mannen och jag tog en pw. Kände mig lite konstig innan vi gick. Tryck i örat och ont i huvudet.
När vi var på väg hem slog yrseln till.
Hem och kräktes. Tog piller och la mig och vilade.
Det värsta är över. Sitter nu ute och softar lite i solen. Åker inte karusell just nu men är fortfarande lite svajig. Det liksom gungar när jag går.
Och dagen till ära så fick jag brev från Hrf.
Ett kort som jag ska ha i plånboken. Ett kort för snurriga Meniérespatienter.
Känns konstigt. Ska jag behöva ha ett sånt kort. Jag vill inte vara sjuk!!!

Snart kommer Emma från dagis. Och även idag ska hon ha en dagiskompis med sig hem.
Även svärmor kommer på besök.

Men nu ska jag passa på att njuta av kaffet, solen ( sommarvärme ju ) och lugnet!











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar