söndag 1 september 2013

En av dom bästa

Emma hittade min medalj från gårdagens nattlopp.
-Mamma fick du medalj?
-Ja, visst är jag bra?
-Fick alla medalj?
-Näää bara dom bästa

Och så höll jag fingrarna i kors. Ibland är det väl ok med en vit lögn?Jag ska berätta sen. Alla fick medalj. Men jag vill bara suga lite på karamellen först.
Jag...en av dom bästa.

Åh fy. Idag är jag öm precis överallt. Hela kroppen gör ont.
Springa är inte min grej. Det är jobbigt som fan och man får ont överallt.
Varför utsätter jag mig för såna här prövningar?
Jo på nåt konstigt vis ger det en jäkla kick!

Känner mig nöjd. Stolt över mig själv.
Micke är nog oxå stolt. Idag fick jag en kram och sen sa han:
-Min lilla löparfru.


Nu frukost sen blir det lugnt fram tills att det är dax att åka på Emmas första innebandyträning.

Ha en härlig söndag ❤



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar