söndag 19 augusti 2012

Vilken härlig dag

Idag har det varit magisk sommarvärme.

Vi har rensat och grejat i garaget och även påbörjat lite källarrensning.
Jag trodde inte att vi hade så mycket grejer att ha med till loppis men jo, det fanns visst en del så det passar bra att vi har bokat ett bord nästa söndag.

Emma har varit med mormor, morfar och moster Lina på Ikea
och sen har vi haft en mysig eftermiddag i trädgården.





















Just nu ligger jag i soffan under paviljongen och sippar på ett glas rosé.







Väldigt gott måste jag säga!
Känner mig helt slut i kroppen efter allt grejande idag och jag kan börja ana lite svullnad i min hand. Inte bra!

Fast nu ska jag vila resten av kvällen. Ska på sin höjd endast lyfta glaset med rosé.

Är hyfsat mätt oxå. Gjorde ju misstaget att ta två gånger. Men det var ju så gott!!!

Ris, sallad och kassler i ugnen.
Blandade 1 burk crème fraîche,1 burk tacosås och 1 burk greenchili som jag hällde ovanpå den skivade kasslern och så in i ugnen 25-30 min. Man kan ha riven ost på om man vill oxå.

Det är enkelt att göra och sjukt gott!
Testa, ni kommer inte att bli besvikna.

Nähe, nu ska jag fortsätta njuta av denna härliga kväll.








- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar