söndag 12 augusti 2012

Tärd

Ja idag känner jag fick fullkomligt slut i kropp och knopp. Har varit ett par intensiva dagar.
Trodde igår att jag inte skulle komma igång, kände mig inte alls i form. Men kvällen hos våra vänner Hultén blev otroligt rolig.

Dom hade bjudit in dom närmsta vännerna som hjälpte till på bröllopet, för att vara med och fira deras 1-åriga bröllopsdag.

Det började lugnt och stillsamt med skumpa och snittar. Satte oss till ett fint dukat bord där det serverades otroligt god mat och gott rött att dricka.

Fällde även en tår då Åsa och Yvonne sjöng två otroligt fina sånger med stämmor och allt vad det innebär. Underbart!

Nina och Christian fick även den lilla boxen som vi har sparat ett år, där det låg meddelande från gästerna som var på bröllopet.
Dom små lapparna lästes upp under kvällen. Glädje och lycka!

Hur slutade det? När Micke och jag cyklade hem, vi var dom sista, så var vi helt slut efter många timmars skratt och dans.
Vi dansade , hoppade, tjoade och trots en snittålder på 40, som betedde sig som 20, så var det en av dom roligaste tillställningarna på länge.
Skönt att bara få "flippa ur" ibland.
Det var ett slutet sällskap och förhoppningsvis störde vi ingen :)
Christian och Nina stod fortfarande och dansade när vi cyklade hem ;)

(Tack vänner för en härlig kväll och en minirepris på bröllopet)

Nu blir det rehab för mig. Min mage protesterar kraftigt.
Vatten att dricka för Malla!

Idag ska jag vara hemma och gosa med Emma hela dagen. Vi ska snart hämta hem henne. Saknar henne sjukt mycket!

Ska även försöka lapa lite sol och skaffa lite energi.
Är fortfarande lite down. Vet inte vad det är med mig. Men det går nog snart över...

Njut av sommarens sista dagar!
























































- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar