torsdag 23 augusti 2012

Älskar att ha rätt

Så underbart när man har en diskussion med någon som påstår en sak och man vet att det inte är så och man får en ursäkt när man bevisat det!!!
Jag hade rätt denna gången. Asså, oftast så har jag ALLTID rätt. Det är inget jag kan göra åt det ,det bara är så. Moohaaaa! ;)

Men... Vart är jackan? Kan inte sluta tänka på den.
Hade svårt att sova inatt pga av jackan. Tänkte på den hela tiden och när jag väl sov så drömde jag om den.
Det är absolut ingen dyr eller exklusiv jacka och jag har inte använt den speciellt mycket. Den är egentligen lite för stor. Men... Det spelar ingen roll. Nu ville jag ha jackan och den är borta.
Kontrollfreak som jag är får panik av detta.
Kan inte tänka på något annat än min gröna jacka.

Var ute och sprang förut och kom på mig själv i skogen på väg mot Värsnäs att tänka på jackan. Jackan kommer gnaga sönder mig inifrån och ut!
Frågan är, kommer den dyka upp eller är den borta för alltid?

Snart dax att hämta Emma på dagis. Hon går bara 15-timmars vecka nu i början men snart smäller det igång på allvar med mina nätter och då ska hon vara lite mer på dagis. Men det blir i princip bara tre dagar i veckan ändå.

Fan... Nu har jag precis tryckt i mig massa godis. Bara kastade in bitar och vips så var dom slut på några minuter!
Why? Så himla onödigt!
Att jag aldrig lär mig...I detta läget hade det behövts en rewindknapp.
Gör om-gör rätt!







- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar