onsdag 29 augusti 2012

Somliga...

...roar sig på min bekostnad.
Har fått sms och samtal idag där man har hånat mig och kallat mig humla.
Snälla vänner jag har. :)

Men det är lugnt. Jag tar inte åt mig. Jag tycker humlor är söta ;)
Kanske inget djur man direkt älskar fast man hatar ju dom inte heller.
Och det där om att humlor bränns. Stämmer verkligen det?

Ligger utslagen i soffan och surrar med min man. Hahaha, SURRAR med min man...vad vitsig jag är!
Känner mig frusen och inte alls i form.
Borde gå och lägga mig men jag orkar inte förflytta mig från soffan.

Har gjort stan med syrran idag. Hittade en snygg jacka på HM som jag ska köpa på fredag när det är VIP-shopping tidigt på morgonen. Då får man frukost och 20% på det man handlar.

Har även fixat presenter. Ska ju på storkalas på lördag och fira två av systrarna och pappa.
Och så en present till en fin vän som jag snart ska hälsa på.
Älskar att köpa presenter till mina vänner.

Och så var vi på Make up store på klubbkväll.
Alltid lika trevligt där!

Nähe, nu ska jag ta min täppta näsa och krypa ner i min härliga säng.
Tog ett glas rött nu ikväll.
Vadå? Det är ju lill-lördag! :)
Hur som helst så blev jag extremt dåsig av bara ett glas så förhoppningsvis kommer jag somna snabbt.

Sov gott








- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar