måndag 6 augusti 2012

Nykter igår...

= mår bra idag! Härligt!
Fast av ångorna på Strand och bara av att titta på alla berusade människor så kände jag mig nästan full igår. Eller så var det dom där tre redbullen jag drack. Speedad!








Det var en ganska bra kväll igår. Kändes bra att kunna ställa upp och vara chaufför för en gångs skull och inte alltid behöva vara den som blir skjutsad :)

Det var ganska många "känningar" igår och kul att se och prata med några jag inte hade sett på bra länge!

Jag dansade t o m igår, försökte hålla palacemannens tempo och entusiasm men där låg jag i lä. Palacemannen... Ska han aldrig tröttna på att dansa?

( Palacemannen är en kille, man, ja eller nästan "gubbe" som är på utställen och dansar , ensam, oavbrutet i flera timmar och det har han gjort i mååååånga år nu. Det ska tilläggas att han har träningskläder på sig oxå)

Igår var vi även på dop. Sötaste lillkusinen Hjalmar döptes.
Han är så söt och charmig den lilla prinsen!




































































Nu väntar jag på att vårdcentralen ska ringa upp.
Ska kolla om Emma behöver testas för

Idag lyser solen med sin frånvaro men det gör inget. Jag är på ganska "molnigt" humör ändå...


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar