torsdag 16 augusti 2012

Känner mig ledsen...


...orolig, nervös men glad på samma gång.

Min lillasyster ska åka som au pair till USA. Det var tänkt i början på nästa år men nu är det ändrat till oktober!
OKTOBER!!! Det är ju snart. Panik!

Ledsen för att hon ska åka ifrån oss. Hon kommer att vara så långt borta. Snyft!

Orolig över att vi helt enkelt inte klarar oss utan henne.

Nervös över att hon, min lillasyster,ska vara ensam där i big USA. Jag måste eventuellt följa med tror jag ;)

Glad, otroligt glad för hennes skull. Vilken upplevelse!
I wish I was young again.


Nyss hemkommen efter ett litet pass på gymmet. 3 km på bandet, mag och gäddhängsövningar blev dagens träning.

Nu kaffe i solen. Snart middag hos mams och paps. Jag bjöd in mig själv. Emma och jag ska gå dit för mannen jobbar. Perfekt!





- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar