måndag 6 augusti 2012

A bad hairday

Idag har jag en dålig dag. Not good at all.
Vill lipa hela tiden. Klimakteriet?
Nää, det är ju omöjligt! Jag är ju inte ens 40!
PMS är nog boven i dramat.

Har t o m en dålig hår dag.
Har en sån där jobbig längd just nu. Vill egentligen spara till lite längre hår men jag tror inte jag pallar. Jag klipper snart av eländet igen.

Ja idag är jag verkligen tragisk. Jag sitter och kollar på OS, ensam och av fri vilja. Jag kan kolla på vilken kanal jag vill ( mannen jobbar ) men jag kollar OS!??!




Och nu till det tragiska... jag sitter och gråter när någon river i stavhopp, jag vet inte vem det var eller från vilket land, tyckte bara synd om henne.
Ja, vad ska man säga?

Tänk vad allt kan ändras från dag till dag. Igår när jag såg mig i spegeln så skulle jag kunna ge mig själv 7 poäng av 10 möjliga. Det är ju ändå ganska bra betyg.
Idag...oj oj oj idag ligger jag på minus 5.
Rätt osnygg,om man sä!
Äh, idag är jag BBT. Bitter, butter och tragisk.

Kryper ner igen och hoppas på att vakna upp som en 10 poängare i morgon :)

Puss och gonatt!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar