onsdag 15 augusti 2012

Läskigt...

...när jag sprang på bandet idag, så somnade min hand och en bit upp i armen. Försökte "väcka" den men det tog ett tag innan den blev som vanligt. Hann iaf springa 3 km :)

Min hand har varit lite konstig senaste veckorna , eller sen den svullnade upp helt random i somras.



Det var tumme och pekfinger som svullnade och det är dom fingrarna som har strulat sen jag ramlade och efter operationen.
Och sen knölarna uppkom i handen har jag haft svårare att böja fingrarna , lite sämre kraft och blivit allmänt klumpig.

Men just nu känns det bra igen så det är säkert ingen fara. :)

Nu ska jag börja med lunchen. Blir korvlåda idag. Väldigt gott!

Emma kom precis ut från sitt rum. Hon hade "fixat" sig som hon själv uttryckte det.
Dom otrooooligt snygga (??!!) skorna hade hon på fel fot. Men vad gör väl det när man är vacker som en dag ;)








- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar