måndag 20 augusti 2012

Lilla Grodan

Efter att ha varit och lämnat vår förväntansfulla lilla tjej på sin nya avdelning, Lilla Grodan, så fick jag med mig mannen på en 40 min powerwalk.
Ja, det är sant!

Nu har vi bokat in att vi minst en gång i veckan ska ut och gå tillsammans. Det är trevligt och man får en liten pratstund.

Nu ska jag ta en kaffe och läsa tidningen i den här mysiga lilla hörnan i trädgården:




Sen blir det ner i källaren. Vi fortsätter med rensningen.
Ikväll ska jag och syrran testa ett nytt pass, Dance Aerobics. En timme är passet. En timme?! OMG!

Hade tänkt att jag skulle cykla in till stan imorgon men vi får väl se hur det går. Kanske inte kan röra mig ;)

Tänker på mina systrar, den minsta som är i Magaluf och lever livet. Ja, där är även sonens flickvän. Antar att dom har sjukt roligt men jag är ändå lite orolig.

Och så tänker jag på min andra syrra som snart ska ge sig iväg till USA. Igår skypade hon med familjen och snart får hon besked om när hon ska åka.

Blandade känslor. Vilken upplevelse för henne. Men åh vad vi kommer sakna henne.
Och tänk om hon inte vill flytta hem igen? Snyft!

Fast mest av allt är jag otroligt glad för hennes skull och stolt. Stolt och imponerad över att hon faktiskt gör det. Stort!

Nu kaffe och sol. Mannen kom precis ut och satte sig med en kopp oxå.




Jag njuter!
Om jag kunde spinna, som min katt just nu ligger och gör under bordet där vi sitter, så skulle jag sannerligen spinna just nu :)




// Sybarit




Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar