onsdag 15 augusti 2012

Njuter...

...av sommarens sista dagar i trädgården.

Vi har avnjutit lunchen ute och haft en härlig dag i trädgården. Emma har lekt i lekstugan och titt som tätt kommit ut och bjudit oss på låtsasfika.

Nu sitter jag i solstolen och dricker kaffe medan Micke och Emma leker häst (?!).

Vi har hunnit med att städa på förmiddagen och jag har även tränat så nu kan jag slappa med gott samvete innan det är dax att cykla till jobbet :)

Får lite panik när jag ser alla blommor som vissnat i trädgården. Visst, jag har inga gröna fingrar så mest är det väl mitt fel MEN det är även ett tecken på att sommaren i princip är över :/

Det får mig oxå att tänka på kräftskiva. Ingen som bjudit in till någon kräftskiva i år. Undra om man ska ordna nån spontan liten tillställning?
Tåls att tänka på ;)

































- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar