torsdag 23 augusti 2012

Efterlysning

Vart fan är min gröna jacka? Jag hade den i våras någon gång. Kan inte minnas att jag haft den nån gång i sommar.
De är en grön parkas som jag köpte på BikBok för ca 2 år sedan.
Ganska stor och pösig modell.

Har jag glömt den hemma hos nån?
Men varför går man hem utan jacka?
Tappat? Nää, i princip omöjligt!
Någon som har lånat den?
Fast, vem har lånat den utan att fråga? Eller har jag glömt att jag har lånat ut den?

Hjärnsläpp!
Blir GALEN!
Tänkte tagit fram den nu och haft den som höstjacka men hittat den inte någonstans.
Får panik. Var nästan lipfärdig här förut.
Har kollat varenda liten vrå här hemma, om och om igen, men den finns inte.
Fattar ingenting!

Hittar hur många olika jackor som helst men inte den.
Jag blir galen!
Kommer inte kunna somna.

Snälla, om nån minns när jag hade den senast eller om den av en händelse och till min stora glädje kanske finns hemma hos just Dig så please, hör av dig!

Kan till och med tänka mig att erbjuda hittelön.
Jag vill ha jackan NU!

Fan!

Hittar ingen bild på jackan men ungefär så här ser den ut:




- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar