tisdag 7 augusti 2012

Pelle Svanslös

Teatern idag var väldigt rolig. Jag skrattade nog mest av alla där ;)
Emma gillade den oxå men var lite rädd för Måns vid några tillfällen.
Hennes favorit var Maja Gräddnos :)

Innan teatern var vi på Holmgrens och fikade och efter teatern så var Emma akut hungrig så det blev det en tripp till McDonalds.








































Det har varit en bra dag förutom att Emma verkar vara i en riktig trotsperiod och att lyssna på vad man säger verkar inte vara prio för henne. Näe, just nu verkar hon ha bestämt sig för att göra allt tvärtemot.
Emma Tvärtemot Unger, that's here name!
Det är otrooooooligt påfrestande och jag får allt mer gråa hår.
Sen detta nötande. Hon kan verkligen inte sitta still. Hon nöter, ålar sig, kasar, hasar, och far upp och ner.
Myror i brallan? Jajamen,en hel jävla myrstack måste det vara!
Bit ihop, andas och räkna till 10... Vilket bullshit! Det funkar inte alls.

Nähe, nu ska jag lägga mig och läsa, somna tidigt och vakna pigg imorgon och full med nya krafter för att möta lilla fröken Tvärtemot och för att kunna palla med den förbannade PMSen, som oxå har bestämt sig för att reta gallfeber på mig!
Inte för att jag vet vad gallfeber egentligen är men det låter i alla fall ganska jobbigt.

Och just nu känns allt förbannat jobbigt så jag har nog gallfeber!

Men imorgon är en annan dag... ;)

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar