lördag 11 augusti 2012

1-årig bröllopsdag

Vi får äran att vara med våra vänner när dom firar 1-årig bröllopsdag så vi ska snart hoppa på cykeln och dra dit.

Kom precis hem efter att ha ätit lunch samt gått runt lite i hamnen och vid slottet med goa vänner.
Innan vi åkte iväg så körde vi en lång frukoststund med våra gäster samt två andra vänner som kom hit med färska frallor.

Igår hade vi en fantastiskt trevlig kväll på stan.
Skrattade så mycket igår att jag har träningsvärk i magen idag.
Härligt!

Vi käkade på Stars and stripes
och mitt i maten och slutet på den spännande handbollsmatchen gick brandlarmet så alla fick lämna byggnaden.
Tyckte så synd om personalen. Var många som passade på att smita från sin nota då.

Vi satt även en stund på Lilla puben innan vi åkte hem.
Var väldigt mycket folk på stan igår. Kul när det händer lite i Kiaalma ;)

Som sagt, snart dax för party igen.
Blir rehab för mig sen.
Min kropp och mage pallar inte med alkoholen. Jag tog det dock relativt lugnt igår. Misstänker att det blir en aning tuffare idag ;)


















Vi saknar vår lilla Emmis men vet att hon har det väldigt mysigt med mormor, morfar och mostrar.
Just nu är dom på väg till stan på lite trevligheter.
Emma har varit på barnkalas idag hos sin kompis Elin.








Nähe, dax för dusch och göra sig redo för att hoppa på hojen....




- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar