torsdag 2 augusti 2012

Plump




Avslutade dagen med att spela Plump med ungdomarna. Jag vann inte men jag förlorade inte heller. Det gjorde "Lill-Ingrid" (Tilda)

Jahopp, jag har hunnit med en hel del den här dagen. Slappat, betat av lite på to do-listan, en kaffe hos mamsen, stan med syrran där jag fixade några av grejerna på inköpslistan och så en soft kväll med mina barn.
Utmärkt dag!

Just precis NU ( för min mob visar 00:00 så fyller min lillasyster 18 år. Hipp Hurra för fina Amanda.





Nu kom min man hem från jobbet. Skönt att slippa krypa ner själv.
Hoppas vår älskade lilla dotter slipper mardrömmarna inatt!
Stay away!

Mamma sa vi kanske har nån ande här som bråkar med henne.
Kul, jättekul. Nu ska man ligga och fundera på andar oxå.
Kanske ligger en under min säng nu...eller rent av I min säng?!Vem fan vet. Dom syns ju inte. Typiskt!

Jag hoppas på en natt med mycket sömn och så ser jag fram emot lite familjemys imorgon.

Natti

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar