fredag 24 augusti 2012

Gäääsp

Idag är en sån där dag när kroppen bara vägrar gå upp. Vill ligga kvar under mitt fluffiga täcke.
Gäspar oavbrutet. Och det är inga små fjuttgäspar utan jag gapar så käkarna protesterar.

Jag ska gå upp , koka en kanna kaffe, bälja i mig lite, äta frukost med dottern och sen ska vi iväg på lite äventyr.

Modehuset och Ikea för att uträtta ärenden, så det var inga superspännande äventyr inte.

Funderar på att hälsa på kusin Meja idag med så att Emma och hon kan leka och kramas lite. Meja har vattkoppor och Emma har inte haft det än.
Lika bra att hon får det så blir vi av med det sen!

För övrigt så blir det en soft fredag IGEN. Emma och jag ska ha fredagsmys.
Mannen jobbar och sonen ska träffa sin älskade Tilda som varit utomlands en vecka.
Äntligen kommer hon hem, det är knappt han har överlevt den här veckan ;)

Ha en härlig fredag!





- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar