tisdag 21 augusti 2012

Oj!

Att man kan få sån jäkla träningsvärk av att dansa. Har ont precis överallt i kroppen. Mest i vader och rumpa.

Skulle ha gått ut och powerwalkat
i morse men jag tog mig knappt upp ur sängen.
Frågan är, ska jag palla att cykla till stan?

Det hörs att jag inte skulle klara av att genomföra Ironman va?Hahaha.

Men jäklar vad Ironman har satt spår hos alla i Kalmar. En del gnäller väl än, såklart, men de flesta tror jag har blivit positivt inställda och planerar för stor fest nästa år.

En del har blivit rejält träningssugna och många känner nog för att ställa upp :)

Läste en intervju med Ove, "sist in men ändå vinnare"-Ove!
Han skulle alltid ha Kalmar varmt i sitt hjärta.
Och vi kommer aldrig glömma Ove.

Jag tror inte riktigt jag förstår vilken kämpe han verkligen var. Eller, ALLA som deltog är enorma kämpar!
En vän till oss var i mål på ca 10 timmar och annan på 12.
Tänk att träna 10-12 timmar i sträck??!!
Nä, nu dog jag precis.

Jag säger som Ranelid:
-Herrrrrrrrrre Gud!



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar