tisdag 14 augusti 2012

Dreamcatcher

Japp, då är man mätt och belåten...igen!
Det blev en enkel middag ikväll, men ack så god, korv med bröd.

Vi har varit hos Fam Olsson på fika lek och bus i eftermiddag. Det var supertrevligt.
Fattar inte varför vi inte ses oftare?!
Enkla och härliga människor att umgås med.
Helena och jag ska boka in oss och stå på loppis så jag är riktigt sugen på att redan nu gå ner i källaren och börja rensa...fast nää, ikväll ska jag umgås med mannen. Filmkväll får det bli.

Vi tittade även förbi hos mams och paps. Moster Lina hade köpt en present till Emma. En dreamcatcher.
Jättefin! En sån skulle jag oxå vilja ha.




Innan maten nu ikväll var jag ute på en powerwalk och imorgon ska jag till gymmet.
Imorgon kväll ska jag även cykla till jobbet.
Känns skönt att komma igång igen, både med motion och jobb!

Nähe, nu får jag sluta blogga innan klumpiga jag tappar telefonen i vattnet. Sitter nämligen i badet. Plask plask! :)


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar