tisdag 28 augusti 2012

Upp och ner

Idag har det varit lite upp o nervänt i mitt liv.
Började inte så bra, var ganska mycket ner men sen har det bara blivit bättre och bättre och nu är det mest upp :)

Har gått och lagt mig och när jag skrivit detta inlägg ska jag släcka direkt och försöka sova.

Säger som jag sa/skrev till en vän idag, I need my beauty sleep.
Mitt face ser ut som sju svåra år och min kropp känns mörbultad.
Tänka kan jag inte heller göra, kaos i hjärnan!

Men med några timmars sömn så ska det nog bli ordning på "grejerna" :)

Har försökt börja ett lite nyttigare liv oxå.
Fast visst fasen, jag åt ju glass nu ikväll...och några bitar godis från Gott och blandat påsen...hm...

Jaja, bortsett från det så gjorde jag mig en avokadosallad med stekt Halloumi nu ikväll.
Dom andra åt pasta, korv och tacobiffar från igår.
Min sallad var magisk.




Nää, det här går inte. Nu gäspar jag så mycket att käken snart låser sig.
Tack o gonatt!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar