måndag 13 augusti 2012

Att välja strider...


...är inte alltid lätt men ibland kan det faktiskt vara skönt att bara skita i att ta en strid.
Som nu ikväll, när Emma kom
upp för 3:e gången efter läggning , så frågade jag om hon ville ligga och gosa med mig i soffan istället.
Hon blev överlycklig och jag fick sällskap, kärlek och massa gos.
Det var bättre än en strid!

Efter lek på lekplats idag så åkte vi hem, gjorde mat och åt den framför en film.
Vi hade helt enkelt lite vardagslyx :)
Och maten blev otroligt god, tyckte både Emma och jag, trots att det inte var nån märkvärdig mat alls. Ris och nuggets!




Nu ikväll har syrran passat Emma
medan jag tränade.
Körde ett indoorpass som var sjukt jobbigt. Klarade knappt att cykla hem efteråt.

Mötte upp en annan syrra på vägen hem som hängde med på en kaffe.
Skönt med lite sällskap!

Och nu slappar jag i soffan. Har nyss burit in Emma i sängen. Tror faktiskt jag ska krypa ner snart.
Tänkte upp och powerwalka imorgon bitti.

Mannen är ledig imorgon och vi ska till Emmas dagiskompis Ebba för lite fika, lek och bus!
Mysigt!

Sov gott mina vänner...och ni som inte är mina vänner hoppas jag sover oskönt och har massa mardrömmar ;)



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar