söndag 26 augusti 2012

The lucky one

Jag och syrran har haft filmkväll.
Vi har sett The lucky one.



Å jäklar vilken bra film. Precis my kind of movie!
( Tack för tipset Ramona. Du vet jag behöver hihi )

Det har varit en bra dag.
Loppis med mycket bra försäljning och väldigt trevligt sällskap.

Hem och hade filmmys med Emma, jag tog ett långt bad, städade Emmas rum ( tog över 1 timme ) lekte lite med henne innan hon skulle krypa ner och sen kom syrran med kebabtallrik och nu har vi precis sett klart filmen.
That's my day!

Nu är jag så trött så ögonen går i kors.
Hoppas på sömn i natt för jag har haft några oroliga nätter nu med lite sömn. Avskyr verkligen att ligga vaken och grubbla över allt och inget.

Sov gott!

Psst...smaka inte dessa kex och doppa dom absolut inte i kaffe för då är det kört. Dom är livsfarliga!
Jag är beroende...



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar